ISO 9001 – Analiza efectuata de management

Ghid de implementare ISO 9001: Responsabilitatea managementului (5.0) – Analiza efectuata de management (5.6) – Generalitati (5.6.1) Generalitati – Sinteza ideilor principale ISO 9001 Managementul superior urmeaza sa analizeze sistemul de management al calitatii la “intervale presta

[ read more ]

ISO 9001 – Generalitati si Manualul calitatii

Ghid de implementare a sistemului de management al calitatii – Cerinte de documentare - Generalitati si Manualul calitatii Sectiunea 4.2 – Cerinte generale Paragraful 4.2.1 – Generalitati Sinteza ideilor principale ISO 9001 Sunt prezentate specificatii cu privire la elementele

[ read more ]

Auditarea SMSI-ul organizatiei dvs. conf. ISO 27001

Elaborati o procedura de audit intern. • Elaborati o procedura de audit intern al SMSI. • Documentati-va aceasta procedura de audit intern al SMSI. Planificati-va auditurile interne. • Planificati-va proiectele si activitatile SMSI in vederea auditarii interne. • Calculati cat de

[ read more ]

ISO 19011 2011 – Anexa B.7: Interviurile in audit

Interviurile sunt unele dintre cele mai eficace mijloace prin care auditorii strang informatii despre sistemele de management. Ele pot avea loc fie prin interactiuni directe, fata in fata, fie prin utilizarea unor tehnologii de comunicare la distanta. Oricum ar fi, metodele folosite trebuie sa il ia

[ read more ]

ISO 9001 – cap.5 – Cerinte de management

5. Cerinte de management ale standardului ISO 9001 pentru managementul calitatii - cap. V 5.1 Aratati-va angajamentul pentru calitate • Sprijiniti dezvoltarea SMC. • Sprijiniti implementarea SMC. • Sprijiniti eforturile de a imbunatati continuu SMC. 5.2 Concentrati-va pe clienti

[ read more ]

ISO 27002 – Securitatea informatiei

Din punctul de vedere al unei organizatii, informatia are valoare si reprezinta, prin urmare, un bun. In consecinta, ea trebuie sa fie protejata ca orice alt bun care apartine corporatiei. Si, deoarece informatia trebuie sa fie protejata, infrastructura care sprijina informatia trebuie sa fie si ea

[ read more ]

Controlul dispozitivelor de monitorizare conf. ISO 90003

ISO 90003 este un standard pentru managementul calitatii produselor software. Materialul de mai jos va prezinta, in termeni usor de inteles, capitolul referitor la controlul dispozitivelor de monitorizare. Asadar: Controlati dispozitivele de monitorizare Identificati nevoile de monitorizare si mas

[ read more ]

ISO 9001 – Cerinte privind resursele

ISO 9001 este un standard de management al calitatii. El se aplica tuturor tipurilor de organizatii. Nu conteaza marimea sau activitatea lor. ISO 9001 poate ajuta atat organizatiile axate pe productie, cat si pe cele axate pe servicii sa atinga standarde ale calitatii recunoscute si respectate in in

[ read more ]