Certificat ISO 9001:2008 pentru Falcon Petroleum

Falcon Petroleum Limited a obtinut certificatul de calitate ISO 9001:2008, acreditarea fiind confirmata de doua companii specializate, United Kingdom Accreditation Service si ANSI-ASQ National Accreditation Board.

In acceptiunea companiei, acesta certificare reprezinta o distinctie a calitatii serviciilor organizatiei la nivel global, confirmand soliditatea sistemului de management al calitatii, eficienta proiectarii acestuia si operarea in conformitate cu cele mai stringente standarde de calitate la nivel mondial.

Cu privire la acesta reusita, directorul executiv al companiei Falcon Petroleum, profesor Joseph Ezigbo, a declarat: ”Certificarea sistemului de management al calitatii ISO 9001:2008 reprezinta pentru noi o achizitie majora si un punct de referinta, servind totodata si ca o dovada a angajamentului permanent pentru calitate si imbunatatire continua in toate aspectele afacerii noastre de-a lungul anilor.”

In cei 19 ani de cand activam pe piata am ramas fideli dezideratului de a furniza servicii de cea mai inalta calitate si siguranta. In concordanta cu acest obiectiv major, sistemul intern de proceduri si politici a fost adaptat de-a lungul timpului sa asigure fapul ca maximizarea valorii participatiilor clientilor si asociatilor ramane o tinta prioritara, fara insa a face rabat de la calitate.

“Certificarea a reprezentat rezultatul final a unei serii complexe si intensive de audituri asupra sistemelor, procedurilor si proceselor companiei din cadrul diferitelor instalatii si puncte de prezenta.”

Dl Ezigbo a adaugat ca la nivel mondial organizatiile vizionare pun un accent major pe calitate si pe rolul orientativ al sistemelor de management al calitatii descrise in cadrul seriei ISO 9000, avand ca rezultat final cresterea generala a succesului afacerilor.

Dl Ezigbo a subliniat: Falcon Petroleum este concentrata pe realizarea de afaceri profitabile si mai ales sustenabile.

In consecinta organizatia noastra s-a implicat in realizarea certificarii ISO 9001:2008 avand ca motivatie sustenabilitatea afacerii si angajarea completa spre realizarea principiului fundamental al companiei, asa cum este mentionat in cadrul politicii de calitate.

Obiectivul general al standardului ISO 9001 este transmiterea unei valori absolute clientului – acesta fiind ratiunea de a fi a afacerii. Suntem si am fost intotdeauna o entitate centrata pe consumator si in consecinta am imbratisat cu toata inima calitatea drept principiu fundamental in satisfacerea clientilor nostri.

Comments are closed.