Marketingul si promovarea standardelor internationale ISO

Cursul ISO ofera o introducere si o formare practica despre marketingul si vanzarile standardelor internationale ISO. Cursul este conceput pentru functionarii care lucreaza in aceste domenii in cadrul organismelor membre ISO si a membrilor corespondenti ISO, ca si pentru personalul lor auxiliar. Cursul poate interesa si pe functionarii din comunicatii si personalul aferent, ca si pe managerii organismelor nationale de standardizare.

Cursul vizeaza dezvoltarea abilitatilor prin care participantii sa inteleaga:
• Sistemul ISO in general si rolul ISO/CS in special
• Marketingul in general si marketingul referitor la sistemul ISO in special
• Politicile fundamentale care guverneaza marketingul sistemului ISO
• Importanta drepturilor de autor si protejarea proprietatii intelectuale ISO
• Politicile si procedurile ISO POCOSA 2005 ISO privind drepturile de autor, drepturile de exploatare ale acestora si vanzarile publicatiilor ISO
• Pachetul de produse, inclusiv folosirea serverului ISOSTD
• Pachetul de preturi, inclusiv structura de stabilire a preturilor, drepturile de autor si retrocesiunile
• Pachetul de distribuitori
• Pachetul de promovare, inclusiv folosirea site-ului de marketing si comunicatii ISO

Durata – Trei zile
Nota: Mai multe informatii despre marketingul si promovarea ISO pot fi gasite la adresa: www.iso.org/marcom (sursa: ISO)

Comments are closed.