ISO si valoarea standardelor internationale ISO

ISO si valoarea standardelor internationale ISO sunt intelese in mod clar de catre clienti, partile interesate si marele public

Comunicarea ISO cu toate categoriile de parti interesate, atat in sprijinul membrilor sai, cat si prin serviciile sale de informare si prin initiativele sale de socializare, a ajutat la cresterea semnificativa a profilului ISO si a dus la o recunoastere ridicata a importantei activitatilor sale. Masuri:

– Intensificarea intelegerii si analizei pietei prin cooperarea cu membrii ISO si imbunatatirea activitatilor de comunicare si de promovare, avand in vedere extinderea perimetrului acoperit de ISO si demonstrarea valorii sale pentru utilizatori.

– Promovarea studiilor existente si dezvoltarea unor noi studii pentru a demonstra beneficiile economice si sociale ale standardelor internationale organizatiilor, industriei, sectorului public si societatii.

– Dezvoltarea materialelor, publicatiilor si serviciilor de comunicare pentru unele audiente tinta clar identificate care pot fi folosite de membrii ISO. O atentie speciala se va acorda serviciilor web si noilor platforme media si de comunicare, cum sunt, de exemplu, retelele de socializare.

– Consolidarea cooperarii la nivel national si international cu institutiile din invatamant pentru a dezvolta si a sprijini programele analitice incluzand standardizarea in toate nivelurile educatiei si pentru a include contributiile academice provenind din cercetarile de ultima ora in procesul de dezvoltare de standarde.

Comments are closed.